Vroeger bestond communicatietechnologie uit de ganzeveer in de hand van de monnik, de bazuin van de koninklijke heraut op het stadsplein, of de tamtam in de rimboe. In 1445 werd de boekdrukkunst uitgevonden en veranderde de verspreiding van informatie drastisch. Sinds de inburgering van de computer en de uitvinding van het internet spreken we van een ware communicatierevolutie.

    Daarbij is het interessant te zien hoe machinetaal, die gekenmerkt wordt door voorspelbare resultaten, geïntegreerd wordt in menselijke interactie die juist onvoorspelbaar is. De fuzzy logic van de menselijke geest bedient zich van computerlogica. Ambivalentie en eenduidigheid worden met elkaar vermengd. In toenemende mate probeert kunstmatige intelligentie die twee werelden te overbruggen.

    WebsiteFactory bevindt zich op het snijvlak van die twee werelden. Door specialisten in huis te hebben op beide gebieden, zorgen we dat we niet verzanden in een van beide. We maken het onszelf zo niet gemakkelijk. We dwingen onszelf om na te blijven denken over deze integratie die iedereen bezig houdt. We streven naar een werkwijze die onze klanten helpt transparant en helder te communiceren met hun markt.


    Laat hier je tamtam klinken