En dat brengt ons op het derde punt: de integratie van web en bedrijfsvoering. Als bedrijf wil je een bepaalde boodschap overbrengen of product verkopen. Het bedrijf zelf is echter een complex en ingewikkeld proces van mensen, afspraken, procedures, stadia, functies en handelingen. Wij kijken naar de communicatieve waarde van jouw website maar ook naar hoe die bij kan dragen aan jouw bedrijfsvoering.

    Net zo goed als wij nadenken over de optimale integratie van jouw website in jouw communicatie, hebben wij ideeën over hoe een website in het bedrijfsprocesproces zelf geïntegreerd kan worden. Vaak genoeg is dat niet nodig en dat is best, maar zodra het idee van bijvoorbeeld een webshop om de hoek komt kijken, is er al sprake van integratie in de bedrijfsvoering. Wij hebben ideeën over hoe dat het beste voor jou gerealiseerd kan worden.

    We kunnen het zo moeilijk maken als je het zelf wilt. Maar zelf houden we alleen maar van die strategieën en integratieprocessen die jou ten goede komen. Liefst helder uitgekristalliseerd en simpel. Want wat goed is voor jou is goed voor ons. Eenvoudiger kan het niet.


    Wat is goed voor jou?