Website

    Slagerij Wisse ziet ze vliegen. Ja, de broodjes dan. Die vliegen de deur uit dat het niet meer bij te houden is. En dat mede dankzij het Hoogvliegers concept dat wij voor Slagerij Wisse in Huijbergen mochten ontwikkelen.

    Om meer aandacht te genereren rondom de fantastische broodjes van Slagerij Wisse en om op vliegbasis Woensdrecht een grotere afzetmarkt te creëren, ontwikkelde WebsiteFactory het idee om drie nieuwe broodjes te creëren met namen die naar de luchtvaart verwijzen.

    Iedereen die deze Hoogvliegers ziet wil maar één ding: met zo’n broodje het luchtruim kiezen.

    De Dubbeldekker XL, Nighthawk en de Jumbo Jet worden op een speciale landingspagina gepresenteerd in een retro-style die doet denken aan de luchtvaart van de vijftiger jaren. Natuurlijk is de landingspagina volledig geïntegreerd met de bestaande online webshop van Slagerij Wisse zodat niemand het totale aanbod kan ontgaan.

    Een flyer in dezelfde stijl die m.n. op de vliegbasis wordt verspreid doet de rest van het werk. Want iedereen die deze Hoogvliegers ziet wil maar één ding: met zo’n broodje het luchtruim kiezen. En bij Slagerij Wisse staan ze te trappelen van ongeduld om nieuwe aanvliegroutes naar de klant in gebruik te nemen.


    Zelf een vliegende webshop? Ook een daverende campagne?