Website

    Stiekem is La Dolce Vita toch de droom van iedereen. Het zoete Italië met z’n golvende Toscaanse heuvels en glooiende wijngaarden geflankeerd door slanke cipressen. Een leven van luxe, kunst en goede wijn onder de mediterrane zon.

    Hoe creëer je zo’n gevoel online? Dát was onze uitdaging bij de website die we ontwikkelden voor Gast in Toscane, een bemiddelaar van luxe vakantiehuisjes in de provincie van Florence, Siena en Pisa. Een uniek concept van een buitenbeentje in de toeristenindustrie voor mensen die niet uit zijn op de standaardvakantie.

    Het is alsof verre en nog onbekende vrienden je toewuiven en uitnodigen om ook te komen.

    Gast in Toscane moest ook vooral persoonlijk zijn. Dit realiseerden we door het aanbod te tonen in de vorm van vakantiekiekjes die een verhaal vertellen. We kozen ook voor de inzet van een gastenboek waarin vakantiegangers die de bezoeker van de site voorgingen naar Toscane berichten achterlaten over de goede ervaring. Het is alsof verre en nog onbekende vrienden je toewuiven en uitnodigen om ook te komen.

    Kijk twee minuten op de site en je bent verkocht. Wij wel, in ieder geval.


    Ook een site met beleving?