Voordat we beginnen, gaan we naar jou luisteren. We maken een analyse van jouw specifieke behoefte. We doen een communicatieanalyse: Wat is je product? Wat is je boodschap? Voor wie is die bedoeld? Wie is jouw doelgroep? Wanneer dat duidelijk is, gaan we nadenken over hoe die boodschap dan het best verpakt kan worden.

    Dan wordt het tijd om de strategie uit te stippelen. Welke middelen zetten we in? Is een website voldoende of moet er iets meer gebeuren om ervoor te zorgen dat de doelstellingen behaald worden? Elke situatie vereist een op maat gesneden aanpak. Dat kan uitgebreid of juist eenvoudig zijn. Het hangt af van wat je wilt bereiken en hoe succesvol je wilt zijn. Soms is er een stuk marketing nodig en moet er campagne gevoerd worden. Soms is het vooral belangrijk dat de website vanzelf hoog in de zoekmachine komt te staan. Een uitgekiende sociale media strategie kan de oplossing zijn, maar misschien draait het juist om aansluiting bij een markt die meer offline dan online is.

    Op basis van onze ervaring zijn wij tot de slotsom gekomen dat bij de ontwikkeling van een website drie dingen samenkomen: ontwerp, communicatieconcept en techniek. Het gaat erom dat deze drie disciplines de juiste mix vormen zodat jij je markt weet te bereiken.


    Bekijk onze mix  of   Afspreken?